Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Face Jang

Motif aku hapdet nie semata-mata nak bagitahu aku dah salin kulit weh. Pulun dak weh ?
Dah lama tak tukar. dah berapa bulan dah aku aku guna design yang sama ja.
Kali nie tak ada la berlain sangat. Sama jugak. Cuma background dengan benda
kecik-kecik tu ja aku tukar.
Tak ada idea nie. Blurr plus jelly dengan rakan blogger yang lain semua dah
salin kulit ! Cantik kot. Antaranya Kak Niera, Nabila Medan k. Cuba klik link tu
tengok apa yang sama ? Pink !!! Yeah pink dah sebati kan ?
Before

After

Tak ada perubahan langsung -.- Background from Miss Af, Menu bar inspired daripada Kak Una then doodle from Kak Mel.  Nt aku rajin aku nak tukar sidebar title and post title also. Meriah dak ?
Aku rasa macam terang sangat la pulak -.-
InsyaAllah berkekalan untuk 3-4 bulan. Nanti akan jarang berupdate dah.
Semua entri akan guna autopublished je k.


Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

1 comment: