Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persediaan


Selamat malam dah lama aku tak menaip. Jari pun sudah lupa huruf di keyboard. Serius aku takada masa nak hapdet langsung. Nak buat entry cem dolu-dolu kemain payah sehh. Sejak aku mengjahanamkan berukband tercinta tu maka inilah jadinya, aku sudah lost conection dengan internet.

Memandangkan aku hacker terhebat di kampung katak menguap *jilaka! hiperbolanya!* maka aku telah berjaya menghack password wifi jiran aku. Yeayyyy! *cepat kauorang tepuk tangan cepat* dan boleh lah aku hapdet pape. Sebenarnya aku pi tanya anak dia yang noob tu. Aku suruh dia tulis kat aku. Hahaha aku upah aiskrim cornetto kot *entah betul ke tidak ejaanya* tetapi kali pertama tak berjaya. Kali kedua yaaaa berjaya. Tak sia-sia duit aku laburkan. Kwajaqqq baqhanggg! Erghh!

Aku tengah buat persediaan. Banyak kategori sebenarnya persedian aku nie. Ramai kawan-kawan tak percaya aku nak berpindah ke pahang bulan 12 nanti. Ergh lantak ah! Niat untuk kembali aktif menjoin segmen dan contest terhenti sebab aku rasa ini tahun suda talak onggg maaa! Lagi 5 bulan. Counting untuk peperangan besar.



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

2 comments:

  1. wah.. baik punya upah tu.. ekeke.. g tau mak budak tu ek.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha nasib dia tak minta tutti frutti kak, aih jenuh kalau tak. hehe dah test mak budak tu ^_^

      Delete