Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Susulan Video Emma Membong Mengamuk


Kesian hmm kesian. Aku rasa memang tak patut betul la siapa yang kacau si Emma nie tidur. Aku pun kalau aku tengah tidur ada yang kacau siapa tak bising. Nie bukan buat-buat tapi betul-betul nampak dia marah sangat. Mugkin dia penat yelah kau artis penat la shooting sana sini balik rumah nak tidur ada pulak yang gi sakat. Melenting la Emma nie.

Hmm, yang kat youtube tu tak perlu lah mengutuk nak membuka aib orang. Bukan bermaksud aku membela Emma kepe tapi kenyataan. Adik dia yang kacau dia. Biasalah adik beradik. Kita kena faham kita jangan buat tuduhan yang melulu. Tengok dan fikirlah sendiri :)




Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

2 comments:

  1. banyak kali tgk vid ni...comel gelagat dia hahaha

    ReplyDelete
  2. http://cekmekcomeylotey.blogspot.com/ . follow my blog please :)

    ReplyDelete