Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum 

Wah cepatnya masa berlalu gembira nak sambut bulan syawal tapi sedih teringatkan ramadhan nak tinggalkan kita dah.Udah ler setahun sekali jer mana nak taw tahun depan tak dapat jumpa dah ramadhan.
Apa-apapun selamat menyambut hari raya kepada semua orang Islam.
 
Jalan jam sekarang nie sebab ramai yang balik kampung kan.So pandulah dengan berhati-hati agar
selamat sampai dan selamat pulang.Ingatlah orang yang tersayang.Kalau ngantuk tu berhenti 
la rehat dulu :)

p/s:kuih raya belum buat lagi nie...hadoiii sempat ke tidak banyak lagi yg nak buat nie

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

3 comments:

  1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin yea :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya,
    Maaf Zahir & Batin ^^

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak kat tuan blog =)

    ReplyDelete