Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Minta Maaf


Assalamualaikum kepada readers blog ini. Ehh ade ke ? Hee whateverlah saya nak minta maaf sangat-sangat sebab tak dapat nak mengeratkan hubungan kita selama nie. Cehh bajet je nie. Sebenarnya tujuan saya buat entry nie sebab dah lama kan saya tak update blog. Saya terlalu sibuk.  Ada masa terluang pon kena buat benda lain. Banyak komitmen nie.

Saya minta maaf sebab tak dapat nak blowalking balik, terjah segmen yang saya sertai etc. Serius saya terlampau sibuk dan takada masa. Ikut hati nak delete terus je blog nie sebab tak dapat nak berikan tumpuan yang sepenuhnya. Kadang2 letih jugak dengan semua yang berlaku nie. Tapi adatlah kan bersusah-sesah dahulu bersenang2 kemudian. InsyaAllah saya boleh laluinya.

Doakan yang terbaik untuk saya sepanjang pengajian saya ini. Moga kalian semua akan dimurahkan rezeki. Yang datang singgah jangan risau saya akan membalas lawatan anda. InsyaAllah selagi saya masih bernafas saya akan laksanakan. Cuma nak pesan janganlah amik sesuatu tanpa kebenaran. Awak jangan curi header saya. Sedih tau tak penat buat ada orang curi pulak T.T




p/s : yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari saya sendiri.


Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

No comments:

Post a Comment