Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mereka Sahabat Terbaik


Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada mereka yang menjadi sebahagian daripada hidup saya. Sesungguhnya saya amat menghargai insan-insan ini. Walaupun berlainan ibu bapa, latar belakang kita tetap berdiri kukuh pada satu agama. Jutaan terima kasih wahai sahabat yang mewarnai hidup saya selama ini. 

Banyak suka dan duka kita bersama sepanjang tahun lalu. Memori indah yang saya tak dapat lupakan. Semua sibuk dah sekarang nie nak pi sambung belajar. Nie kira last la jumpa mereka nie sebelum mereka berhijrah ke negeri lain. Walaupun tak dapat jumpa semua Alhamdulillah bersyukur sangat sebab kita diberi peluang untuk bertemu.


Dah dapat peluang kat sana jangan sia-siakan peluang ini. Sumpah jeles tengok kawan-kawan yang selalu update pic dekat facebook tunjuk suasana tempat belajar masing-masing. Takpa peluang saya ada jugak nanti. Memang saya dah plan dah lepas habis STPM memang terus sambung ijazah je. Tak kira kat mana kita belajar, kita kena pastikan niat kita betul bukan disebabkan bangga dapat masuk universiti je. Harapan ibu bapa terlalu tinggi jangan punahkan harapan mereka. Shahrul aku ucapkan semoga ko berjaya dekat KPTM sana. Bila cuti balik sini kita reunion k.


Kenduri di rumah kawan saya Anith pada Sabtu lepas menemukan kami kembali. Ikutkan hati memang dah tak larat nak pergi sebab haritu ada 5 kenduri. Perut memang full gila-gila. Tapi terkenangkan kawan sendiri saya pergi jugak dengan mak. Mak tak banyak cakap dia ikut ja. Baju hitam nie Aiman, dia akan sambung belajar dekat UIA. Gudlucks bro ^_^


Walaupun ada je tawaran dari kolej swasta ko tetap taknak pergi. Alasan "ingat bapak aku kaya ka nak support aku" hahaha apapun alasan ko Jiah terima kasih sebab ikut sambung ke tingkatan 6.


Sweet tak kami ? Hahahaha melawak je. Walaupun tak banyak masa yang dihabiskan janji kita semua saling menyayangi sesama sahabat antara satu sama lain. Kalau ada masalah cuba berkongsi mana tau boleh meringankan bebanan. Jujur aku sedia membantu :)


Akmal Asri, aku harap ko tabah dekat KPM sana. Perak dengan Sungai Petani bukan jauh mana bro. Jangan cepat putus asa weh. Bunga bukan sekuntum rileks der jangan sedih-sedih. Buang yang keruh ambil yang jernih. Aku selalu sangat nasihat ko agar move on dan aku harap you did it.


For Anith terima kasih sebab invite kami ke wedding maksu ko. Walaupun yang lain tak dapat hadir takapa depa selalu ingatkan hang. Bila dah dekat KUIN nanti jangan lupa bila free wassap la aku oke. Semoga persahabatan kami warga SPN 13 takkan luntur sampai bila-bila. Amin


p/s : main-main ke apa isu cadbury nie ?



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

3 comments:

  1. always keep in touch la dgn kawan2...xpe skrg dah canggih...hehe

    ReplyDelete
  2. Who is the man that wear the white shirt?

    ReplyDelete
  3. Who is the man that wear the white shirt

    ReplyDelete