Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Freebies Header Cute

Salam, harinie saya nak bagi freebies kat korang. Sebenarnya dah lama entry nie saya buat tapi tak sempat nak published la. Terjumpa freebies nie dalam folder lappy saya. Banyak lagi sebenarnya freebies yang saya nak kasi kat korang semunaya ada dalam saya punya draft. Tapi tunggulah ye. Korang boleh amik header nie tapi sebelum tu komen dulu. Tak perlu credit, tapi kalau baik hati sangat creditlah. Tolong bagitahu ye ? Saya sangat menghagainya ^_^

Doodle tu dari freebies Kak Safiena. Sorrylah kalau header nie tak memuaskan hati korang dan tak cute/kawaii. Hehe siapa nak tempah pon boleh. Satu je saya mohon, tolong jangan jadi copycatdog kata awak yang buat. Kalau nak refreebies tolong credit ke saya. Allah tahu apa yang kita buat :)

Macam mana nak ambil ? Copy url then open new tab then paste. Kalau awak right click mungkin saiznya akan jadi kecil. So selamat megambil ^_^




p/s : buat masa nie saya tak amik tempahan edit blog. Saya sibuk. Tengok semakin bertambah bilangan yang meninggal akibat kejadian di Lahad Datu tu. 



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

13 comments: