Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Hari Ibu, Mak

Selamat malam dan selamat hari ibu&guru kepada semua ibu-ibu dan guru-guru
diseluruh dunia. I love you mak. Terima kasih kerana melahirkan kakak.
Tanpa mak tentu sekali kakak tak dapat merasa kasih sayang seorang ibu.

Aku nie anak yang jenis tak suka share rahsia dengan mak aku. Apa-apa aku pendam je seorang diri. Kat rumah aku tak banyak cakap. Asyik terperap je kat dalam bilik. Adik lah yang selalu rapat dengan mak tapi dia takde sekarang nie dia ada kat asrama.

So sunyi sepi rumah aku. Nasib ada mak yang banyak tanya nie. Really love you 
Puan Aziyan Bt Che Othman. 

Biodata Ibu Saya

Yang pegang payung tu. Time time paksu kite kahwin. Semua tu sepupu sepapat kite

Namanya Aziyan @ Noraziyan bt Che Othman. Dilahirkan di Sungai Petani Kedah. 
Mendapat pendidikan di Sk Sungai Layar dan Smk Convent Father Barre Sungai Petani, Kedah. Melanjutkan pelajaran dalam bidang Electrical Engineering di POLIMAS.
Mendapat tawaran bekerja di Jepun tetapi menolak dengan alasan tokwan kata 
"Mu dop payah gi ! Takdak adik beradik kat sana"

Bekerja di Sharp Roxy Sungai Petani selama 6 tahun. Mendapat tawaran bekerja di China
tetapi menolak dengan alasan takut balik sini tengok ada orang lain dok masak
kat rumah. HAHA 

Kini berkerja sebagai suri rumah sepenuh masa. Hobinya memasak dan berkebun.
Seorang yang sporting kalau kena gaya. Cita2 semasa kecil nak jadi cikgu
tetapi tak kesampaian sebab masa tu susah. Duit tak cukup.

Weloveu. Thanks sebab berjaya mendidik kakak sehingga berada ditahap ini.
Terima kasih kerana tak pernah kenal penat lelah dalam
mendidik kami adik beradik. Kena marah dengan ibu bapa tu adatlah kan.
Ibu bapa mana yang tak pernah marahkan anak. Tipulah kalau takde.
Tumpang lalu. Haa can you see me ? Oh lol berlemak lemak

p/s : teringat ibu2 di rumah orang tua-tua kesian kat dorang kan


Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

No comments:

Post a Comment