Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

First Time Buat Comeback


Selamat petang saya ucapkan kepada yang lalu lalang di blog saya ini. Nak menulis pun dah kekok sangat sebab lama tak menaip. Sungguh saya sibuk setahun lalu dan kini ada la jugak masa nak meninjau blog ni. Masa zaman sekolah dulu memang tak sempatlah nak update blog last sekali biar macam tu je. After habis Spm gi kerja 3 bulan yelah nak cari duit nak survive la katakan. HAHA *survive la sgt*

Sekarang nie dah berhenti kerja sebab dah tawar hati nak kerja. Duduk rumah tolong mak siapkan gubahan hantaran pastu asyik ulang-alik ke PBE Sg.Pasir belajar memandu. Ntah nervous pun ada first time kot nak drive rasa macam tak percaya je kereta nie berjalan. HAHA. Yang menjadi masalah sekarang nie saya ni tak ingat jalan kalau nak pi mana-mana -.- harap je ada lesen Lsetakat kawasan tempat saya lahir ni boleh la. *errr sedih ada jugak manusia pesen nie* 

Sekarang saya tengah tunggu keputusan UPU keluar pada 17/5/2014. Mudah-mudahan course yang diidamkam tu dapatla. Sekarang pun dah dapat tawaran tapi universiti swasta. Universiti Kolej Shahputra, Kuantan Pahang. Saya dapat course Dip in Pharmacy tapi tak pergi daftar diri pun. Lagipun tak minat uolls. Ada sesiapa pernah belajar kat sana tak ? Cuba kongsi sikit. hehehehehe
Kepada mana-mana lepasan spm kalau awak belum isi lagi upu si ke laman web INI tapi pastikan awak ada Id unik yang dibeli di kaunter BSN kawasan awak oke. Kalau takde mmg tak boleh isi la wei. Dan jangan lupa isi SPA.



p/s : Jangan mengeluh tentang nasib buruk hari ini, bersyukurlah kerana kamu tabah menghadapinya ^_^



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

2 comments: