Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Business Baru

 
Hello everibadi , hari nie aku rajin nak update blog entah jin apa yang merasuk pun aku tak taw la kan . Aku memang tak suka cuti nie berakhir . Aku jelly nanti kawan-kawan aku semua pakat dok cerita pasal cuti depa kan . Pi sana sini . Aku takda bahan nak cerita . Aku nie duduk dekat rumah ja cuti nie . Bosan tahap dewa sungguh . 

Act , aku takda modal nak buat entry disebabkan aku sibuk dengan business aku yang semakin berkembang nie . Nak taw ka business apa ? Business menjual keronsang la . Nak just pm aku yer . Hehe dua singgit , dua singgit ! hehe bukanla harga dia RM3 ja . Mahal ke ? Murah la nie sebab benda buat sendiri , penat taw dok jahit sana sini . Nanti insyallah aku nak buat GA bila business dah maju akan aku buat .



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

No comments:

Post a Comment