Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suami Aku Ustaz

 
Kena kahwin paksa sebab mak dengan ayah nak pergi Mekah . Dah tu dengan sepupu sendiri pulak tu Abang Hafiz merangkap Uztaz disekolah yang mengajar subjek Pendidikan Islam yang aku sangat lemah subjek nie walaupun aku orang Islam . Err ? Pelik tak ? Sia-sia je aku senaraikan cita-cita aku tup tup kena kahwin diusia yang muda nie 17 tahun kot . Orang lain berlumba-lumba nak belajar aku pulak kena kahwin . Spoil !
 
Tiap-tiap hari dapat ceramah free hampir setiap hari pulak tu . Best ke ? Rasa macam nak tanam je muka kat dalam parit . Asyik-asyik salah aku je . Dahlah tiap-tiap hari kena buat qiam . Aku bukanlah rajin sangat , seingat aku last aku buat masa nak Pmr dulu . Sejak ada ustaz nie semua dia control . Menyampah betol . Dalam kelas asyik-asyik aku je yang dia tanya . Bila aku marah dia tukar tajuk yang kena belajar hari tu tajuk Akidah jadi Ibadah pulak . Bab kahwin pulak tu . Kurenngg ! Dia nak hentam aku lettew .



Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

6 comments:

  1. siyez ke...????
    betol2 nak kawin???
    dgn sepupu sendiri????????
    ermm.. act oke gak dpt kawin dgn ustaz :)
    mane yg slh die dpt betol kan..
    bukan sume bnde terok lah :D
    but,, tak tawu lah kan..
    kte takde pengalaman lg :P

    ReplyDelete
  2. takla , nie sinopsis novel je . Hehe
    kalau betol pun apa salahnye . hihi :D

    ReplyDelete
  3. lerr...
    igt kan betol2 td :P
    huh! kte jugak yg tertipu.. :P

    ReplyDelete
  4. Hehe , saja nak buat suspen :D

    ReplyDelete
  5. La bile bace komen nie..
    Baru Eiqa tau tipu rupe nye..hehe
    Buat suspen je..
    kihkih.. :D

    ReplyDelete
  6. Hehe , memang tipu je . Btw , best novel nie .

    ReplyDelete