Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Bertukar Rupa

 
Hari nie hujan turun dengan lebat sekali.Sejuk betul dari pagi tadi hingga petang nie tak berhenti-henti lagi.Sepatutnya hari ini ada kejohanan sukan dan balapan sekolah aku.Tapi memandang cuaca tak elok nie aku buat keputusan untuk duduk kat rumah je.Apa la nasib kawan-kawan kat sekolah tu macam mana nak bersukan dengan keadaan hujan nie.

Agaknya dah lama aku tak tak tukar template lagi.Kini aku dah tukar memandangkan sekarang sudah masuk bulan tujuh.Aku ambil kesempatan untuk tukar siap-siap sebab nanti bila dah masuk puasa blog nie akan jarang berupdate sebab aku kerja bulan puasa nie.Mula-mula aku decide nak kekalkan je colour biru tetiba pulak jadi warna pink.

Sebenarnya dah tak ada idea.Nie pun main taruk je.Geram kat photoshop sebab loading lama.Rupanya ada benda sangkut kat letop nie.Jiwa aku nie sesuai ke dengan warna pink nie?Ahaha aku tak taw nak jawab.Apa pendapat kalian.Sudah-sudah aku nak pergi masak pulak.Ayah nie nak makan cucur udang.Nanti aku hapdet lagi.

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

13 comments: