Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pabila Hak Peribadi Diceroboh

 
 
Salam,hari nie kenapa entah tetiba saja nak buat entry pasal benda nie.Bukan apa cuma rasa tak puas hati sikit dengan perangai manusia nie.Hal surat menyurat nie memang semuanya diletakkan alamat rumah nenek aku sebab rumah aku nie rumah sewa je.Aku selalu dapat surat yang telah dibuka.Ya allah geram jugak surat-surat aku semua diaorang buka.Aku pun tak tawu siapa yang dok buka.Aku tak berani nak tuduh.

Tak boleh la macam nie.Itu surat aku orang lain mana boleh buka.Lagipun aku sorang je yang ada hak sebab surat-surat tu nama aku dan aku tak pernah pun pergi buka surat orang.Betapa geramnya aku.Benda dah lama berlaku.Dah bertahun.Bertahun jugak aku sabar.Apa motif korang buka surat-surat aku dengan family aku.Surat bank mak aku pun korang buka.

Hatta surat yang kawan-kawan aku hantar sempena raya pun korang buka.Ini tidak adil.Malu la aku.Aku dah cakap benda nie hari tu.Aku ingat lepas nie korang dah tak buat.Tapi still buat lagi.Masa aku nak pergi ambil surat-surat aku tengok-tengok dah dibuka.Tolongla hormati aku.Aku malas nak cakap panjang nanti gaduh sesama adik beradik.Tapi mintak sangat jangan la dok buka.

p/s:sabar manusia ada hadnya,silap haribulan pecah jua...

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

2 comments:

  1. sy pn x suka juga bila jd mcm 2 juga..
    http://hunyieda.blogspot.com/2012/07/giveaway-entry-paling-menarik-by-irra.html mari join sini banyak hadiah menarik..!

    ReplyDelete