Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Maxis Dah Naikkan Sos Topup

 
  
Arghh,benci sangat.Aku baru topap Rm5 lepastu nak guna dah tinggal berapa dah bakinya.Pelik jugak kenapa tetiba je nie.Rupanya perkhidmatan sos topup yang femes tu dah dinaikkan kan.Jadinya Maxis tolak Rm3.50.Haishh macam-macam la.Tukar ke celcom pulak baru tawu.Heheh aptb~ Apa motif sampai naik teruk tu?Bukan ke Maxis dah kaya ke?
 
Kalau macam tu topup Rm3 pun memang tak cukup la bagi orang yang macam aku nie yang selalu guna sos topup nie.Kadang-kadang rasa geram jugak dengan dengan pihak-pihak yang suka curi kredit orang nie.Aku selalu dapat mesej yang dikenakan charge.Contoh RM0.20 You have I free gift to blablablabla.Sehari dua tiga kali dapat mesej nie mampus arr.Cer bilang dah berapa banyak kredit aku diaorang ambil.

p/s:teringat nombor celcom aku yang dah expired tuu....

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

8 comments:

  1. boleh tahan gak dipunye cas2 tu ekk.. telan kedit org je.. ish3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulakan...jenoh kalau macam nie..topap selalu pun memang tak cukup aa kan :P

      Delete
  2. gila la maxis ni . cekik darah tahap kronik ! guna celcom la jawab ny lepas ni . bye-2 maxis . hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm,jum pakat p beli no celcom xD

      Delete
  3. mahalnya. pakai public jela camni. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. public pun boleh..lagi jimat hehehe :D

      Delete
  4. Buu baru pinjam kemarin dulu , ta kena tarik lagi pas topup 10 hinggit , haha ! laju ja guna :) tapi macam nak ja telan sapa yg naikkan hrga tuu =='

    ReplyDelete