Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dapat Doodle and Header

 
Assalamualaikum , hari nie baru nak update blog . Kemarin tak sempat busy dengan kenduri sana sini . Nie aku cerita aku dapat doodle . Bukan satu , bukan sepuluh tapi tiga sekaligus minggu nie . Antaranya ialah 
Doodle nie aku dapat masa join segmen kak busyra .
Yang nie pulak masa join segmen adik Nizam . Atoto kiutnyer doodle nie 
 
Yang nie pulak masa join segmen Nurul . Cantik kan ? Depa nie semua tangan berseni tak
macam aku nie tangan kaku jari besi . Mana la reti nak buat cenggini .

And this is my new header 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Header nie aku tempah dekat Kak Syuhada . Cantikkan ? Kepada sesiapa yang nak tempah tu  boleh la pergi ke blog Kak Syuhada . *nak promote sikit :D

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

4 comments: