Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jadi Diri Sendiri

 
 
Salam , hai apa khabar iman anda ? Sihat tak ? Kalau tak sihat pergi kat doktor ye check hati . Takut pulak kena virus sakit hati . Hehe hari nie saya nak cakap tentang nie lah , tetang jadi diri sendiri . Banyak persoalan yang ada kat minda saya nie . So now , saya nak berfalssafah sikit tetang menjadi diri sendiri . Awak tue pernah tak steal gambar orang pastu letak buat dp awak ? Haa ! Cepat cakap ? Cepat ngaku , tak baik cakap bohong tuhan tahu . Aiyooo . Baik awak letak gambar sendiri walaupun tak cantik , gemuk , hitam etc . Takpa just be your self .
 
First , *sorry saya cakap berdasarkan fb , twitter dan sebagainya .  Kita hidup untuk apa ? Mesti untuk buat baik nak tambah pahala kan nak masuk syurga . Betol tak ? Tapi sekarang kita tengok , ramai orang hidup untuk duit , cinta , pangkat , darjat dan segala-galanya . 
 
Manusia nie dah lupa dia hidup untuk apa . Saya pun kadang-2 lalai jugak . Hidup jangan nak kejar glamer sangat yedokk ? Nie la kes jadi diri sendiri . Biar tak gelemer tak pa . Buat apa glemer , hidup kita jadi tontonan orang . Nie yang tak best nie .
 
Banyak orang nak glemer letak video kat youtube pastu gelmer dah jadi artis dah hang . Letak gambar lucah pun , dah jadi femes , Hot sangat hang . Letak itu , ini , semua glemer sekarang nie . Wow , sampai nak glemer apa tu autolike . Sampai pakai autolike . saya sarankan tak payah la pakai . Kalau orang suka kita depa ikhlas like oke . Jangan jadi macam tu .
 
Bukan nak kata , tapi saya selalu view status orang yang beribu-ribu like tu , tengok sapa yang like . Nah ! kantoi hampa reader nak taw sapa yang like status sampai beribu tu ? Mat indon , bangla , negro dok like . Sumpah tak bohong . Tak caya cer buat  .
 
Kan dah kantoi . Awak yang kejar glemer tu , tak payah la buat macam tu . Tak guna pun . Awak ingat bila mati nanti awak hot lagi ke ? Kat dunia boleh la , kat akhirat nanti awak hot dengan dosa taw tak . 
 
Nota kaki : Jangan sentap sangat bila baca entry nie , walaupun takde pembaca . Peace 




Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

No comments:

Post a Comment