Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dera Bayi . Apa Dosa Dia ?

 
Assalamualaikum . Hari nie nak cerita pasal kes dera bayi nie . Mesti semua dah taw kan pasal nie ? Alaa yang video kecoh tuu la . Sapa dah tengok ? Angkat kaki cepat ! Amacam sebak dak ? Mak aku tengok sampai reyau(nangis) . Aku ? tak rasa apa pun . Aku cuma nak masuk dalm video nak pi sepak laju-laju ibu bayi tu . Huh , sabo jelah .

Ada ka patut dia pii sepak bayi yang lebih kurang umoq 9 bulan tu(anggaran aku) . Buta perut sungguh . Bak kata aku makin tua makin membusuk . Tak boleh pikir ke mana satu yang betul . Anak sendiri pulak tue . Yang tukang rakam pun buleh dok tengok ja . Kalau aku la dah lama kena mak budak tue . Tapi tak bueh la macam tue satg kira aku sama jea dengan dia . Hmmm , tak patut . 

Biar bila anak tue besar nanti dia balas balik . Kecik-kecik nie memang dia tak mampu bila dah besar nanti mak dia pun dah tua dan masatue la mak dia akan rasakan macam mana anak dia rasa . Maaflah bukan aku nak galakkan anak dia buat macam tue . Tapi nie la hukum hidup thia is what we call KARMA . What goes around comes around . Titik(!)
 


Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

No comments:

Post a Comment