Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lelaki Secool Datuk Ramli MS

 
 
Wuhh , penat sungguh ya siak hari nie . Dalam kelas tadi asyik menguap je . Entah berapa ribu setan yang masuk pun aku tak taw sebab asyik menguap last-last masa tengah jawab paper addmaths tu aku tertidur . Wah , wah kemain lama aku tidur sampai tak perasan dah pukul 12 tiga puluh lima . Haha nasib baik terjaga jugak , tuu pun sebab dengar tapak kasut cikgu yang turun tangga tuptap tuptap tuh . Woi , apa nak jadi nie . Hmm , dah dapat bayang dah results nampak gaya gelap masa depan nie .

Hmm aku nak cakap tentang lelaki cool nie . Sapa ada boypreng angkat kaki tinggi-tinggi tengok . Mai aku nak kira . Atuudiia ramainya . Boypreng hampa tu cool tak ? Cool tak ? *sibuk jer nak taw pasal boyfiee orang . Bukan apa selama aku hidup nie la aku rasa hanya seorang lelaki dalam dunia nie yang aku kenal cool ya amat . Siapa lagi kalau bukan Datuk Ramli Ms . Tak kenal ? Meh aku ketuk kepala sikit . Next week tengok tv3 . Tengok mentor nuh .

Untunglah Alyah . Hehe aku nie memang suka lelaki cool nie . Tak taw kenapa rasa macam ada sesuatu je . Means attraction . Certengok cool sungguh . Nasib baik tua dah kalau muda lagi dah lama aku sapu masuk tong sampah . Lelaki macam nie tak banyak cakap , pendiam , tak peramah sangat tetapi yang penting pendengar setia . Ohhmy prince charming bila nak lamar aku nie . Dah lama dah aku tunggu . Caitt , propa lebih . 

Perempuan actually suka lelaki macam nie . Perempuan tak suka lelaki yang over , perasan hensem , cover hensem and banyak cakap . Lelaki cool nie selalu kena mengurat oleh perempuan-perempuan yang muka tembok macam aku and the geng nie . Ahaha aku jujur oke . Memang hobi aku ngurat anak teruna orang . Saja kacau nak tengok dia punya respons . Ada dulu aku dengan kawan-kawan saja test mamat nie . Arghh , dia jeling kat aku tajam ya amat . Kalah Neelofa jeling taw . Perghh , sentap jugak ar . 

Nota kaki :

Terima Kasih Kerana Membaca . Saya Sayang Anda :)

2 comments: